becca8807

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Rebecca - 11 augusti 2013 21:03

Fredag..

Då hade vi det så roligt att vi åkte till ica maxi och handlade fikabröd och tårt ingridienser! Det tog typ hela dagen känndes det som, tog ett bra tag för oss att göra oss klara!

Efter maxi var det hem och laga mat!

Började känna mig lite smått uttråkad av att ha varit hemma nästan hela dagen, hade ju planerat att gå till lekparken med Wayne en studn men klockan blev så mycket helt plötsligt!

Istället tog vi med oss min lilla farmor och åkte ut till skogen en sväng och så hittade vi massa hallon! Det var en premiär tur till skogen för Wayne, och han verkade inte tycka illa om det.

Äta hallon direkt från busken tyckte han var roligt =)


 


Lördag

var det kalas dags för min älskling som blir gammal!

Alla nära o kära var här och firade honom och så fick han en golf klocka som vi samlat till.

En garmin approach S2 som han gått och tjatat om hela sommaren.

Nöjd blev han i alla fall och det är ju det som är huvudsaken.

Sen var det dags för honom att åka vidare och gratta Olle som också blir gammal .. Jag och Wayne skulle följt med en sväng men klockan blev så mycket att det nästan var sängdags för min lilla kille som var riktigt trött efter dagens kalasande.

Så vi stannade hemma och jag gosade ner mig i soffan med en film.


Söndag

Idag är det min finaste födelsedag på riktigt. Hela 32år gammal, kanske dags och byta ner sig till lammkött? ;))

Jag och Wayne gjorde iordning frukost och så åt vi det i sängen imorse vilket är = byta sängkläder. Av oss fick han en fin sail racing piké som också gick hem, det är nått med min karl och sail racing men vet inte riktigt vad?

Visserligen har de riktigt snygga jackor..

Min käresta firade sin födelsedag på golfbanan idag, var nå tävling han var med i så jag och Wayne har varit ensamma hela dagen idag.

Vi hämta upp mormor och åkte ut till hedlandet en sväng, blev lite smått handlat där bla, en bil till Wayne, en top, trosor och byxor till mig.

Sen ville mormor att vi skulle följa med hem till henne och äta våfflor.. Självklart så följde vi med, mormor gör ju de godaste våfflorna och Wayne håller nog med.

Han moffade som bara den 2,5 våffla tröck han i sig min lilla gluffs!


Sen helt plötsligt var dagen förbi och det var dags att åka hem.

Nu är dagis sakerna packade!

Arbetskläder packat!

Sängkläder bytta!


Så nu är vi väl redo för verkligheten imorgon!?

Riktigt tråkigt, hade gärna haft en vecka semester till!


Nu blir det film med min älskling och sen sova!

God natt!




Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards