becca8807

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2014

Ett, tu, tre ...

Av Rebecca - 10 augusti 2014 22:04

Har nog tänkt varje dag denna vecka att jag ska skriva ett blogginlägg men det har lixom inte blivit av!?

Veckan har ju i alla fall gått i rasande fart! Och känns roligt att vi gjort lite också och inte bara suttit hemma och latat oss sista semesterveckan innan det är dags att återgå till vardagen med dagis och jobb för Edwin.
Vi har hunnit med en tripp till Skansen som vi var på i tisdags.
Wayne uppskattade verkligen Skansen mer än han gjorde förra året och hade det riktigt kul!
Karusellerna var en riktig hit, världens största leende och man blev så glad att se honom på karusellen, han tyckte dock inte de var lika roligt att gå av när åkturen var slut!
Han skulle nog tycka det var kul på grönan så de blir väl han och jag som åker karusell nästa år ;)

Grillning hos pappa ute i det tillfälliga hemmet på landet har vi också gjort, Wayne han trivdes som fisken i vattnet där ute på landet!
Fanns både grävskopa och traktor att inspektera och massor av stenar att lasta på sin lilla lastbil!
Älskar att umgås och grilla med familjen, tiden flyger alltid iväg och det är alltid lika trevligt!

En glad hårboll på väg till morfar! :)

Min lastbilstokiga lilla kille har fått se de stora lastbilarna på MW hallen också.. Scanias lastbilsmuseum.
Kan säga att han inte ville gå därifrån när vi gått ett varv och kollat!
Han skulle få en liten plast lastbil också men det dög visst inte då han pekade på de STORA dyra lastbilarna övers på hyllan.
Så en sån kommer det få bli i julklapp iår! :)

I fredags var Edwin iväg på svensexa hela dagen och kvällen så jag åkte ut till hedlandet med Fia och kollade lite, hittade lite slit o släng kläder till höstgarderoben åt Wayne och några topar till mig själv, blev inte överdrivet mycket ändå.
Det är ju så olika från gång till gång vad som finns, ibland hittar man massor och ibland ingenting alls!
Jag hade hoppats på att de skulle ha skor inne men icke då, det lilla som fanns var bara från storlek 40 och uppåt!
Både Wayne och Joeline var hur snälla som helst när vi var där, när vi kom hem var det bara KAOS de avlöste varandra med skrik och jag höll nog på o bli galen ett tag så tog ungarna och åkte ut till pappa..
Vips så hade jag två änglar igen!
Hade jag suttit hemma hela kvällen med två gaphalsar hade jag nog blivit galen på riktigt!
Fick grillat också som var smaskens, pappa kan han! :)
Marcuz rökte räkor i nån slags pryl som man eldar under?
Tycker nog Joeline luktade rökt räka när vi kom hem efter att vi suttit brevid inte den godaste lukten direkt!

Nu tycker Lill strumpan det är dags att vakna så ha en fortsatt trevlig kväll! :))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 25 mars 2022 08:56


Denna vecka har det varit ledig på schemat! Visst det är skönt att vara ledig, men skulle hellre ha ledigt när jag faktiskt behöver det. Har verkligen försökt allt för att få jobba denna vecka, spara några semesterdagar istället men nej! De är ...

Av Rebecca - 21 mars 2022 21:46

Vågar man tro att vårvädret är här för att stanna eller blir det snöstorm nästa vecka? Man vågar nästan inte packa undan vinterkläder och skor ännu. Förra helgen var vi och såg mello live! Det var en tävling på Ica som jag deltog i, hör och h...

Av Rebecca - 6 mars 2022 15:04

Ja två månader kan man ju verkligen säga var längesen! Så vad har hänt sen senast? - familjen är utökad med voffsingen puff! - vi har flyttat till större. - vi är numera familj på 4 igen. Puff är en riktigt historia som fick ett lyckligt...

Av Rebecca - 29 december 2021 18:12

Då har årets jul passerat med stormfart! Nyss varvet första advent och helt plötsligt är julen förbi och snart är det ett nytt år. Julafton detta år tillbringades hemma hos syster med familj. Blev en lyckad julafton. Denna gång hade vi en ny fami...

Av Rebecca - 2 december 2021 20:00

Vintern är ganska härlig ändå. Första advent har redan hunnit passera och snart är det redan andra advent. Denna vecka har gått så sjukt fort, vi har hunnit tillbringa två dagar med skridskoåkning hittills. Och såklart hockeyträningar och ridning...

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards