becca8807

Direktlänk till inlägg 16 januari 2021

Uppföljning

Av Rebecca - 16 januari 2021 20:08

Gick till jobbet som vanligt igår och bara längtade efter att få sätta på min spännande serie jag börjat kolla på.
Väl i hamnen så blir jag mött av en instruktör som ska ha uppföljning med mig.
Det var de serierna.. tvingad till munskydd hela dagen då vi åker två, det var sjukt jobbigt att få på sig det där i början.
Var liksom jobbigt att andas i det, men efter ett tag gick det an.
Man kanske behöver vänja sig vid det när man inte är van.

Min uppföljning på jobbet gick jätte bra i alla fall. Hon var jätte bra, och fick kommentaren klockrent och mkt bra på alla punkter vilket betyder att jag sköter mitt jobb galant.
Jag skulle vilja bli handledare på jobbet och få chans att lära upp nya kollegor, instruktören tycker jag absolut ska bli det och sa att hon skulle jobba för mig, att jag ska bli det.
Även prata med min gruppchef och lägga fram sina åsikter om mig.

Anledningen till att hon tycker jag ska bli handledare är att jag är väldigt korrekt av mig och svarar korrekt på hennes frågor oavsett vad det handlar om. Tycker det är jätte roligt att få den uppbackningen och hoppas att de söker handledare på nytt snart.
Ska det bli min tur snart tro?

Igår var det ridning i vanlig ordning.
Kallt som satan var det igår, jag klädde på mig massor. Lager på lager på lager ungefär, igår var första gången jag faktiskt inte frös i stallet. Det kändes ju helt underbart, jollan fick på sig termobyxor och förs inte hon heller.
Hon fick rida på superman och det gick hur bra som helst, jag verkligen älskar den hästen. Superman är så himla glad och mysig häst, när jag gjorde honom iordning för lektion stod han och slickade på min jacka. Var helt blöt på magen.

Man får så jäkla snygg frilla med fleeceband. Frilla ala Björn Borg ungefär.
MEN jag frös ju faktiskt inte och det är ju huvudsaken.

Idag däremot så blev det ner till gymet för dans med brudarna.
Det är verkligen så jäkla roligt, vi dansar allt möjligt och idag blev det funk!
Skulle varit dans med stolar men så var det utbildning för några så blev inga stolar över denna gång.
Andra gången nu det inte fanns stolar, får se om det blir tredje gången gillt kanske.
Vi dansade i lite drygt 1 timme och 45 minuter så man har i alla fall rört på sig.

Skulle gått ut med barnen och åkt pulka efter egentligen men Edwin och barnen hade redan varit ute på gården tydligen och byggt snögubbe och så.
Vi skjuter på pulka till imorgon istället.

Nu är det snart dags att lägga barnen och passa på att få lite egentid.
Sätta på ett avsnitt av min spännande serie tror jag nog att det får bli.

Hoppas ni får en bra lördagkväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 25 mars 2022 08:56


Denna vecka har det varit ledig på schemat! Visst det är skönt att vara ledig, men skulle hellre ha ledigt när jag faktiskt behöver det. Har verkligen försökt allt för att få jobba denna vecka, spara några semesterdagar istället men nej! De är ...

Av Rebecca - 21 mars 2022 21:46

Vågar man tro att vårvädret är här för att stanna eller blir det snöstorm nästa vecka? Man vågar nästan inte packa undan vinterkläder och skor ännu. Förra helgen var vi och såg mello live! Det var en tävling på Ica som jag deltog i, hör och h...

Av Rebecca - 6 mars 2022 15:04

Ja två månader kan man ju verkligen säga var längesen! Så vad har hänt sen senast? - familjen är utökad med voffsingen puff! - vi har flyttat till större. - vi är numera familj på 4 igen. Puff är en riktigt historia som fick ett lyckligt...

Av Rebecca - 29 december 2021 18:12

Då har årets jul passerat med stormfart! Nyss varvet första advent och helt plötsligt är julen förbi och snart är det ett nytt år. Julafton detta år tillbringades hemma hos syster med familj. Blev en lyckad julafton. Denna gång hade vi en ny fami...

Av Rebecca - 2 december 2021 20:00

Vintern är ganska härlig ändå. Första advent har redan hunnit passera och snart är det redan andra advent. Denna vecka har gått så sjukt fort, vi har hunnit tillbringa två dagar med skridskoåkning hittills. Och såklart hockeyträningar och ridning...

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards