becca8807

Alla inlägg den 7 april 2021

Av Rebecca - 7 april 2021 22:29

Imorgon har det gått en vecka sen jag flytta in. Känner att jag kommit iordning väldigt bra ändå, snabbare än väntat.

Har nog fixat lite dag för dag och det börjar sakta med säkert se ut och kännas som ett hem.
Idag hämtades min nya säng från Mio, E hade också köpt en ny som kom samtidigt så vi hjälptes åt och hämtade bägge på en gång. Känns ju dumt att han ska fixa någon som kan hjälpa och samma för mig.
Vi hjälptes åt och fick båda hem våra sängar snabbt och smidigt.
Tog nog bara ca 40min att få hem de. Den där känslan att äntligen få en säng igen. Har sovit på en madrass på golvet ett tag nu i väntan på sängen som skulle ha kommit i förra veckan egentligen.

Den passar in jätte bra i mitt vardagsrum. Och helt lagom stor. Kommer nog sova som en prinsessa inatt.

Wayne hade tandläkare idag 18.05, jag hade föreläsning digitalt 18.00 - kost för aktiva. Det gäller att kunna multitasking. Lyssna på föreläsningen i headsetet, samtidigt som man är hos tandläkaren och sen ska köra hem. Blev drive in på donken till middag, barnen blev ju inte ledsna för det direkt.
Perfekt att det nu ligger på vägen hem bokstavligen.

Nu är det däremot läggdags, jobb imorgon igen och sen blir det en sväng och köpa en lampa jag hitta på marketplace på facebook. Man kan hitta massa fint där ibland.
Bättre att köpa fint begagnat än att slänga massa pengar på dyra möbler när det inte behövs.
Hittade även balkongmöbler, håller tummarna att personen som skulle köpa de inte dyker upp så jag får köpa de.
Ska få ett balkongbidrag av mamma till att göra iordning lite där.
Kanske det kan bli lite mysigt där med snart.
Sommaren är ju faktiskt snart här ändå.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards