becca8807

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Rebecca - 5 december 2012 17:51

Herre gud vad det snöat idag, nu kommer verkligen vintern på riktigt!

Alexsandra, Lotta och kerstin hade nog tur att de åkte tidigt imorse så dem kom iväg, farmor sa att de sagt på nyheterna att flygtrafiken ställts in pga av snöstormen.


Har haft besök av farmor här på dagen, hon köpte lite bullar och jag bjöd på kaffe, skulle mött henne på stan igentligen men hann inte det då hon var väldigt snabb hit!

Så vi fikade här och pulsade ner på stan efter det.

Var ju tvungen och köpa julpapper och snören så ja kan förtsätta och slå in mina julklappar, det är ju en del som alltid känns det som.

Köpte även en liten julklapp till Edwin, pappa och Wayne idag.


Igår hittade jag våra farsdag presenter vi köpte till pappa och stefan också.

(så pappa om du läser de här, sorry! ;)

Det får bli en liten extra julklapp istället, känns ju fånigt o ge en farsdag present en månad sent!


Idag har jag kommit fram till att jag har en bra vagn iaf!

Klarar snön galant, var inte direkt plogat när jag och farmor gick ner på stan vid lunch tid men vad gär det?

Går ju och ta sig fram ändå.

Hade jag bara haft Teutonian så hade jag inte kommit speciellt långt, svängbara hjul är ju totalt värdelöst i detta väder.


Nu är det dags för kaffe och sen slänga bebis i badet så han blir lite ren och fin efter sitt glufsande med majskrokarna.


Ha en trevlig kväll i kylan!


 

Av Rebecca - 5 december 2012 10:22

I paket nr 5 hittade Wayne fina strumpor! Hade kollat på dem och var ju tur att jag inte köpte dem hehe

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards