becca8807

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Rebecca - 20 december 2012 21:54

Herre gud!

Det är nu bara 4 dagar kvar till julafton, nyss var det månader kvar.

Tiden den har bara flugit iväg!

Men nu är det klappat och klart, var ner på stan med Linn o hennes bebbe idag och köpte de sista julklapparna som var kvar så det känns skönt.

Imorgon blir det en sväng och handla lite julmat som vi ska stå för iår, vi har delat upp det lite så alla som kommer hit på julafton får stå för lite men det är fortfarande hur mycket som helst som ska köpas för vår del.

Vi har ju ändå julen här så då får vi väl stå för lite mer tycker jag.

Är tacksam att alla som kommer står för lite ändå, det underlättar väldigt mycket.


Sa förut att jag bara skulle köpa nånting litet till Wayne i julklapp då han fick en ganska dyr gå-stol men det höll inte riktigt känns det som, har köpt ganska många klappar till min lilla prins.

Men det är han ju värd min lilla älskling!

Köpte de där bad delfinerna åt honom idag som jag kollat på ganska länge hittade då en bad sköldpadda också som ligger och simmar runt på ryggen och sjunger så stod där med beslutsångest .. vilket betyder att han kommer att få den vid ett senare tillfälle om det inte kommer en tomte me den åt honom :P


Känns nästan som man ska krypa ner med min lilla prins, har ganska mycket och göra imorgon.


God natt!



Av Rebecca - 20 december 2012 19:59

I paket 19 och 20 så har Wayne hittat bambino haklappar och Lundmyr strumpor i dagens paket :)
Skriver ett inlägg sen, har precis nattat wayne och nu ska jag göra lite te :)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards