becca8807

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Rebecca - 28 december 2012 23:55

Den 18/5 befinner vi oss i skåne för att gå på eurovision song contest!

Är ganska jätte glad, tråkigt bara att biljetterna ska kosta så förbannat mycket .. Men vad gör man inte om man verkligen vill gå?

Så iår skippar vi melodifestivalen och kör på eurovision istället, man vet ju aldrig när det blir i sverige nästa gång, om det nu blir någon nästa gång de närmaste 10 åren.


Nästa biljett köp blir till Kizz den första juni, har hittat golden cirkel biljetter för ganska bra pris ändå. Jag och Alexsandra hade golden cirkel biljetter till Britney och det var verkligen värt pengarna så det får nog bli det med till Kizz.


Idag har jag och min babe varit på heron city och sett Hobbit!

Den var faktiskt ganska bra, hade inte så stora förväntningar eftersom det var Edwin som valde filmen. Tycker man om sagan om ringen filmerna tycker man nog om Hobbit med, var lite samma stuk =) Gillar man inte de filmerna behöver man nog inte lägga pengar på och se Hobbit.

 


Eva var här och passade Wayne medans vi var borta och den lilla huliganen har passat på och röjt och kört med farmor sin!

edwins fina cult desigt ljus lykta han fick i födelsedags present har han lyckats krascha maschetten till .. Unge!

Men man älskar ju dem ändå, är ju trots allt bara prylar. Dags och barnsäkra hemmet snart tror jag haha!


 

Min lilla skitunge med sin härliga morgon fripp!

ser han inte busig ut? :P

(efter nyår blir det en liten klippning av kalufsen, det börjar ju hänga ner i ögonen på honom)

Av Rebecca - 28 december 2012 10:06

Nu är de hetsiga juldagarna över för iår!

Har varit en hel del de senaste dagarna känns det som, har inte ens hunnit städa av här hemma sen jul förän igår då jag drog fram dammsugaren och moppen så nu är det fint här hemma igen, ett tag iallafall till Wayne ska äta macka igen och det ligger smulor över hela golvet typ .. skulle behöva införskaffa en soppkvast till köket tror jag, man orkar inte riktigt dra fram den stora klumpiga dammsugaren varje gång Wayne ska äta något.


Hur som helst.. juldagen firade vi hos Pappa & Lotta med lite jul middag/lunch blev något mitt emellan eftersom Edwin började jobba kl fem.

Alltid lika trevligt och vara där och äta och umgås med familjen =)

Wayne var dock trött och grinig så blev inte så sent .. lite eftersläng sen julafton tror jag? För inte sover han längre på morgonen bara för att det blir senare i säng inte..


Annandagen kom Mamma & Abbe & Co hit och fikade lite och så öppnade vi lite julklappar eftersom vi inte sågs på julafton. Vi fick en mixerstav till (vi hade redan fått en på julafton) så dem skulle byta den till något annat istället, så får se vad tomten kommer med igen?

Angelica fick en tassimo av oss, var riktigt kul och se hennes reaktion när hon öppnade paketet, först var det


- Har ni köpt en Tassimo?

jag - Ja det har vi ..

Sen öppnade hon kartongen .


- ÅÅÅH! det ÄR en Tassimo ..

Hon trodde vi hade slagit in nånting annat i en tassimo kartong.

Är alltid kul att det man köper är uppskattat tycker jag.


Annandag kvällen tillbringade vi hemma hos Edwins mamma som bjöd på middag.

Ingen julmat denna gång vilket inte gjorde så mycket då halva kylen är full!

Blev inte jätte sent där heller då Wayne började tröttna fram mot slutet, så då var det dags och gå hem och sussa för Waynes del =)


Nu börjar det nog bli dags och väcka den där lufsen som ligger och sover fortfarande (han skulle nog kunna sova bort en hel dag) jag är hungrig och vill ha frukost! :P Wayne har ju redan fått sin.



Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards