becca8807

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2013

Utflyt med Wayne

Av Rebecca - 7 augusti 2013 21:09

Idag började jag dagen med en tur till Ica Maxi vid si så där halv 9 tiden imorse! Det var väl typ jag och de morgonpigga pansionärerna, var riktigt skönt och handla tidigt, knappt nå folk alls!

Efter maxi har jag och Wayne varit på utflykt upp till stora staden .. Stockholm med andra ord!

Väl inne i city mötte vi upp snyggingen Marre o goa Vilda + Cathrin på ett fik näst intill Åhléns.

Wayne somnade sött på tåget upp och vaknade alldeles lagom så han kunde få lunch när vi var på fiket.

Färdiga där så gick vi en bit och pratade lite och sa hej då..

Då blev plötsligt Vilda och Wayne nå slags turist attraktion! HAHAHA

Det kom fram en japan/kines?? och frågade om hon fick ta ett kort på Vilda sen kom det typ 5-6 till och började fota både Vilda, Wayne. De turades om och tog kort med barnen och knäppte på varandra och på oss, det var lite kul!

Det är ju bara i Stockholm sånt händer!


Min och Marres plan var att vi skulle till Rålambshovsparken och leka där men självklart så började det regna så vi hamnade på ett lekland istället, vilket barnen tyckte var minst lika roligt. Wayne han blev helt kär i bollhavet som fanns där, åh så han skrattade när jag slängde i honom där! Och gå där ifrån det ville han inte, till han fick syn på rutchkanan då var det helt OK.

Är så underbart att se min lilla kille glad och höra hans härliga skratt!


Efter leklandet gick vi hem till Marre och drack kaffe på gården inann det var dags att åka hem igen.

Vi var inte hemma förän kvart i sex ungefär så det blev en heldag men skoj och bus.

När det var dags för nattning efter badet så tog det inte lång tid innan Wayne somnade, han svepte vällingen och somnade nog på ca 1-2 min så han var riktigt trött efter den här dagen! =)


 

På tåget upp till Stockholm!


MMM vad gott med glass!

   

Min lilla buse i leklandet vi var på!

 


 

På Marres gård där det fanns en liten pöl efter regnet som var jätte intressant.


Nu blir det american pie 2 med mitt hjärta som jag inte sett på hela dagen!

Puss hejs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 25 mars 2022 08:56


Denna vecka har det varit ledig på schemat! Visst det är skönt att vara ledig, men skulle hellre ha ledigt när jag faktiskt behöver det. Har verkligen försökt allt för att få jobba denna vecka, spara några semesterdagar istället men nej! De är ...

Av Rebecca - 21 mars 2022 21:46

Vågar man tro att vårvädret är här för att stanna eller blir det snöstorm nästa vecka? Man vågar nästan inte packa undan vinterkläder och skor ännu. Förra helgen var vi och såg mello live! Det var en tävling på Ica som jag deltog i, hör och h...

Av Rebecca - 6 mars 2022 15:04

Ja två månader kan man ju verkligen säga var längesen! Så vad har hänt sen senast? - familjen är utökad med voffsingen puff! - vi har flyttat till större. - vi är numera familj på 4 igen. Puff är en riktigt historia som fick ett lyckligt...

Av Rebecca - 29 december 2021 18:12

Då har årets jul passerat med stormfart! Nyss varvet första advent och helt plötsligt är julen förbi och snart är det ett nytt år. Julafton detta år tillbringades hemma hos syster med familj. Blev en lyckad julafton. Denna gång hade vi en ny fami...

Av Rebecca - 2 december 2021 20:00

Vintern är ganska härlig ändå. Första advent har redan hunnit passera och snart är det redan andra advent. Denna vecka har gått så sjukt fort, vi har hunnit tillbringa två dagar med skridskoåkning hittills. Och såklart hockeyträningar och ridning...

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards