becca8807

Alla inlägg den 23 september 2021

Av Rebecca - 23 september 2021 20:04

Idag hade jag första dagen med elev!
En riktigt trevlig prick jag fick med mig, framåt social och frågvis.
Fått massor av frågor om precis allting, har till och med varit tvungen att tänka hela dagen och det hör inte till vanligheterna.
Vanligtvis går man nästan på autopilot, nu måste man vara med precis hela tiden.
Om det skiter sig så ligger ju ansvaret på mig.

Var hans allra första dag ute i trafiken, så vi har tagit allt i ett ganska lugnt tempo ändå.
Han har frågat saker och så har jag svarat och vi har pratat kring det.
Varför man gör si eller så, viktigt att tänka på och så vidare.

Det känns som att han varit nöjd med dagen i alla fall.
Jag tycker den har gått jätte bra förutom att man var helt slut i huvudet efter.
Hämtade barnen och la mig på sängen en stund när vi kom hem, somnade till ganska omgående. Tur jag ställde klockan ändå för idag var det också hockeyträning.

Ingen av materialarna kunde vara på plats idag så åkte snällt dit och hjälpte till med den biten så det flöt på smidigt.
Var inte jätte många barn på plats idag så det gick hyfsat fort att få ut alla på isen och även att avsluta efter.

Idag blir det sova i tid i alla fall.
Börjar tidigt imorgon och ska dessutom jobba dubbelt, är ssk:s hemmapremiär imorgon så ska dit och jobba på kvällen.
Ingen aning om vad jag ska göra eller vilken restaurang jag ska vara i men det blir nog bra. Ska bli riktigt kul att hoppa in där igen. Var många år sen jag jobbade där nu.

Hoppas ni alla haft en bra vecka!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards