becca8807

Alla inlägg den 26 september 2021

Av Rebecca - 26 september 2021 19:54

Då var denna vecka slut!
Känner mig helt slutkörd faktiskt. Varit alldeles för mycket. Var riktigt skönt att vi avslutade kursen tidigare idag.

Jobbade som jag skrev tidigare på Scaniarinken i fredags! Blev placerad i rinkside, första gången jag jobbade i del delen av arenan. Perfekt vy att kunna se ner till isen så det var ju lite kul ändå.
Var överlag kul att vara tillbaka och jobba där. Mång gamla ansikten som fortfarande är kvar.
Hade dock inte med i min planering att det var en så pass sen match, den började inte förrän 20.30 så var inte hemma förrän vid 00 i fredas. Matchen var för övrigt en enda katastrof!! Ssk förlorade stort mot björklöven, 2-10 säger allt. Hade inte många glada gäster om man säger så.
Får hoppas att de skärper till sig på onsdag när nästa match är.

Kom i säng väldigt sent, och skulle igår morse upp tidigt för att befinna mig i Scaniarinken igen för grundkurs i hockey.
Vi alla aktiva ledare inom ssk måste gå just den. Denna gång tajmade den faktiskt in på min lediga helg så fick passa på att gå den så den är avklarad.

Överlag kändes det som att den vände sig till just tränarna på isen.
Men var ändå givande på ett sätt.
Stod på sidan när de hade ispass och garvade ihjäl mig när de skulle göra vissa övningar.

Direkt efter kursen så hämtade jag barnen och vi åkte över till mamma för lite middag, blev inte så jätte sent. Barnen började bli trötta och jag själv var också väldigt trött. I säng sent och upp tidigt sätter sina spår.

Idag var det återigen kurs, dag två.
Sen direkt ner till killarnas träning och hjälpa till med att knyta skridskor innan jag drog hem.
Men nu är kursen i alla fall avklarad och det är skönt det.

Imorgon blir det en lugn vab dag med Joeline.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards