becca8807

Alla inlägg den 27 september 2021

Vab

Av Rebecca - 27 september 2021 21:01

En lugn vab-dag med Joeline blev inte så lugn. Eller jo hon har varit lugn, jag har haft fullt upp med annat.

Lämnade Wayne till skolan imorse och blev så sjukt sugen på scones på hemvägen.
Sagt och gjort slängde jag ihop scones till frukost och tog en liten mysstund med Joeline vid frukostbordet. Lite vardagslyx sådär.
Känns som att man sällan hinner med sån lyx på helgerna då det alltid är massa annat på morgonen känns det som.

Passade på att ta itu med mitt försummade hem idag. En vals med dammsugaren var verkligen på tiden, haft tvättstugan också så nu är tvättkorgen tom.

Var iväg och tog ett covid test på Jollan också, lika bra att ta ett för att utesluta det. Perfekt att det fanns tid 13.15, det blev att plocka upp Wayne direkt från skolan på vägen hem så slapp man åka två gånger.

Lite mellis och sen packa ihop och åka mot hockeyträningen.
Skulle bara släppt av honom egentligen men var ledarbrist idag pga olika anledningar så fick snällt stanna kvar en stund och hjälpa till i omklädningsrummet innan jag kunde åka.

Passade på att svänga förbi Ica maxi och handla lite snabbt på hemvägen.
Nu finns det lite mat hemma igen.

Gillar du lösfransar så kan jag varmt rekommendera fransarna från märket Eylure!
Lätta att applicera, håller bra och är återanvändbara upp till 5ggr.
Jag fick första jag testa i min look fantastic box, såg fransarna och var lite skeptisk då jag aldrig lyckats applicera lösfransar förr utan att misslyckas.
Men var tvungen att testa de ändå och lyckades hur bra som helst.
Kan en soppa som jag lyckas med dessa är de lätta att använda.
Gillade framförallt att man fick bra resultat med dessa.

Detta märke kan man köpa från lookfantastics hemsida och kostar från 69kr

Kanske finns på andra ställen med, men jag letade som en tok och de var slutsålda nästan överallt förutom hos look fantastic.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards