becca8807

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Rebecca - 4 oktober 2012 21:13

Idag har jag och Wayne varit på barnens hus men Ankan :)

Hon var där och fixade och ramade in sina hand avtryck från Hugo och Izabelle.

Och jag var där mest för att roa Wayne, han tyckte det var kul och titta på alla små barn som var där och bita och slå med leksakerna.

Vet inte om jag har nämnt det tidigare men han har ju börjat få sin första tand min lilla prins.

Han växer så det knakar!


Nästa vecka ska jag till barnens hus med Tessan då ska jag fixa ramen med Waynes avtryck som vi tröck idag, det kommer att bli såå fint!

Och den tavlan kommer att sitta så fint i hans rum som jag ska börja måla på måndag.


Min fina lilla pappa ligger på sjukan oxå, diabetes var domen där! =/

Så om han inte får komma hem imorgon så ska jag ta en promenad dit med Wayne imorgon och hälsa på :)


 

Älskade pappa, snäll o go & en förebild! <3


Idag har jag även varit duktig och tränat.

en timmes dans pass blev det idag .. danspasset som dem har på gymet måste vara ett av de roligaste passet som går just nu.

Imorgon är det powerbaby så då ska jag och Wayne ner till gymet (hoppas han är på bra humör).


Nu blir det maila lite GI till ankan o Josse

XOXO

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards