becca8807

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Rebecca - 26 oktober 2012 20:32


Skor säljes =)


Svarta pumps storlek 39 .. 30kr


 

Gråa boots storlek 38 men är mer som stl 39 50kr


 

ljusgrå tygskor i storlek 39 men tycker de var väldigt stora i storleken så de är bara använda några timmar!

Pris: 50kr


 

Svarta pumps storlek 39 .. pris 30kr


 

Vita pumps som är använda en dag!

Pris 50 kr

 

svarta boots som man kan ha uppvikta eller nervikta som på bilden!

Är storlek 39

Pris 40 kr


 

Sandaler från Dorothy Perkins som är inköpta i London. Endast använda en gång så är i kanon skick!

storlek 40 men är mer som 39.

Pris 100kr


      

Snygga sandaler från scorett som är använda några timmar en gång.

Storlek 40 men tycker de är ganska små i storleken.

Nypris 699kr

Mitt pris 100kr



SÅ älskling nöjd nu? :P

Av Rebecca - 26 oktober 2012 20:13

Idag har jag och Wayne varit ute på äventyr nästan hela dagen lång!

Har varit på stan nästan hela dagen lång.

Vi började på Nancy´s med Micke, hans tjej och deras lilla Leo, där det blev en "snabb lunch" iform av deras kanon goda smörgås med tonfiskröra, jag älskar verkligen den tonfiskröran. Fick till och med ett stämpel kort där idag för han tyckte jag är där så ofta haha!

Men de har god mat och bra service så varför inte?

Plus att det är bra med plats när man har barnvagn, man blir lätt begränsad när man har vagn med eftersom det är så trångt nästan överallt. Som tratten som (tyvärr) helt går bort för mig då man inte kan sitta ute längre och i stortsett alla bord är på övervåningen med en smal spiraltrappa och ingen hiss.

Vill inte direkt lämna vagnen heller, den är allt för dyrbar för mig :P


Var inte speciellt långvarig på Nany´s för Mr Wayne var helt jävla CRAZY!

Raseri utbrott så vette duga, och ingenting dög åt honom!

Så sprag ganska fort därifrån när han satte igång som värst .. alla stirrar och han skriker så tror nog att halva täljehuset hörde honom!?


sen mötte vi Louise och hennes lilla Clarissa, fick bli en liten prommis fram och tillbaka längs gågatan så Wayne fick sova ett tag innan vi gick och fikade.

Somna gjorde han och vaknade ganska lagom till när vi var på väg till cafét :P

Men där var han hur snäll och go som helst så jag fick faktiskt dricka min latte utan att känna att man behöver springa därifrån :P


Sen blev det en prommis kring stan igen och ett besök på Åhlens där det slog mig att det faktiskt är fars dag snart.. 11 nov för den som undrar, iår är ju Edwin pappa så han måste ju få sig en liten present från Wayne =)


Hem och vända hann vi sen för sedan var det dags för kalas!

Izabelle den lilla sötnosen blir hela 4år idag =) helt sjukt vad tiden går fort!

Men Wayne var inte alls sugen på kalas .. skrik och raseriutbrott var det där med.

Kände till slut att det var dags att gå hem och natta honom.

Nu sussar han sött men det känns som om hans skrik fortfarande ekar i huvudet på mig efter denna dag.

Han har en SJUKT hög stämma när han sätter igång .. Jag kommer att vara döv när jag är 30 om inte hans röst blir lite mörkare snart! :P


Längtar tills imorgon då min älskling kommer hem igen, saknar honom sjukt mycket!

Puss å hej snart är det god natt för mig med! =)


Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards