becca8807

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Rebecca - 14 oktober 2012 21:56

Min lilla kille börjar bli stor!

Herregud vad fort det går...

Han kan sitta själv, dock måste man bulla upp med lite kuddar runt om då han trillar lite då och då.

Och så har han två tänder på väg =)


Har börjat öka upp maten åt honom nu också, han blir ju trots allt 6månader snart! =)

Numera äter han Gröt, mat, fruktpure och välling på kvällen och givetvis ersättning till alla mål aå han blir mätt!

Min lilla plutt kan han inte bara sluta och växa!?


Så vad har helgen bjudit på då?

I fredags kom Waynes gudfar backis hit och spelade tv spel och kollade sport med Edwin medasn jag satt på golvet pch försökte bygga ihop Waynes dop present som var en gåbil med tusen delar!?

Efter ett antar timmar och massa svordommar senare så var den ihop byggd.

Till att börja med hade jag satt fram och bakdelen fel (visste inte vad som var fram o bak på bilen).


Igår hade vi Ankan o Hugo på middags besök medans Tobbe och Izabelle var och såg ssk vinna

och idag var vi på IKEA!

Det blev mest lite små saker till Waynes rum, bla annat en vägg hylla så jan kan ställa upp hans dop saker som inte ska lekas med! :P


Ha en trevlig söndag kväll! =)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards