becca8807

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Rebecca - 25 oktober 2012 21:31

Min fina är borta!

Han har gett sig av till Tyskland med far sin för nå maskinmässa som är där nere varje år.

Lika tråkigt varje gång han åker, fast iår har jag ju Wayne hemma =)

Inte för att han pratar så mycket men man har ju sällskap iaf, sällskapssjuk som man är haha

Försöker alltid att hitta på saker för att få dagarna och gå, hatar att bara sitta hemma jämt, dagarna bara kryper fram då.

Idag har jag haft Linn här som snart ska ha bebis så får man en till att umgås med, som dessutom bor typ 5min från mig =) sen skulle jag till sjukhuset för att fixa en pasientbricka till Wayne som dom tydligen slutat med?

Tyckte de skulle vara bra att han har en sån tills jag och Edwin lämnar kalla sverige för soliga Turkiet en vecka

Längtar som tusan!

Bricklös promenerade jag hem igen, fast för en pit stop utanför akuten och sa hej till Lotta som tillbringat hela dagen där (hon skulle blivit inlagd) Men smet hem idag istället :P


Efter middagen satt jag o funderade på vad man skulle hitta på?

Kände inte riktigt för att sitta hemma och ruttna hela kvällen så packade ner Wayne och gick över och plinga på mormor (surprise) som stod och bakade kakor..

Det kallar jag tajming! ;)


Så nu sitter jag här med mitt te och ska kolla på lite Greys anatomy innan det är dags att sova :)


 

Mitt lilla hjärta ville oxå mumsa kakor (men de fick han inte) så han fick nöja sig med rån som funkade lika bra det!


Mit lilla bajsmonster!

Bajs upp på ryggen + osmidig mamma = bajs i håret = BAD (idag igen)


Nej nu är det bra för idag Greys here I come!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards