becca8807

Direktlänk till inlägg 21 september 2021

Inget liv

Av Rebecca - 21 september 2021 21:45

Veckan utan barnen gick minst lika fort som en vecka med dom.
Alltså tiden går alldeles för fort! Skulle behöva flera timmar på dygnet ibland känns det som. Fattar inte hur det kan bli så mycket att göra hela tiden!?
Är det inte det ena så är det de andra! Känner ibland att jag inte har något liv!
Ingen tid för de roliga sakerna man vill göra. Jobbar man tidigt har man ingen kväll för då vill man lägga sig tidigt, jobbar man sent så har man lite ledigt på förmiddagen när alla andra jobbar så ingen att umgås med ändå.

Japp, tiderna suger ibland!

Denna vecka är princip fullbokad innan den knappt börjat.

Har haft utbildning i Stockholm nu två dagar i rad för att bli handledare på jobbet.
Man har blivit fullmatad med information om allt och ingenting. Det mesta tycker jag har varit ganska självklara saker ändå, mest som en repetition som också är nödvändigt.

En del nya saker har vi såklart lärt oss också, gått igenom praktikdokument som det sen är vi som ska fylla i, kan ju va bra att ha sett det innan och vet hur man ska fylla i det.

Jag tycker det har varit två jätte trevliga dagar och väldigt givande ändå.
Måste nog säga att jag känner mig väldigt trygg i min roll att bli handledare. Vet att jag gör ett riktigt bra jobb och ska bara bli kul att få dela denna kundskap till nya kollegor. Är en väldigt social och framåt person som brukar komma överens med de allra flesta vilket jag tror är till min fördel i detta.
Enda nackdelen nu är att man måste ha munskydd på just nu när man vistas två i hytten.
Avskyr verkligen att ha det, blir liksom jobbigt att andas i efter ett tag.

Ska ha min första elev redan på torsdag. Ska bli riktigt spännande faktiskt och ser fram emot det. Har redan kontaktat honom och bestämt mötesplats så är i alla fall ute i god tid.
Är ledig imorgon så har ingen lust att behöva ta jobbsaker på min fritid.

 
 
Ingen bild

Jonas

22 september 2021 00:41

Fin du är. Är du singel det står aldrig några inlägg om din sambo

Rebecca

23 september 2021 19:51

Vi har separerat

 
Ingen bild

Jonas

23 september 2021 22:07

Jag vill ha dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 25 mars 2022 08:56


Denna vecka har det varit ledig på schemat! Visst det är skönt att vara ledig, men skulle hellre ha ledigt när jag faktiskt behöver det. Har verkligen försökt allt för att få jobba denna vecka, spara några semesterdagar istället men nej! De är ...

Av Rebecca - 21 mars 2022 21:46

Vågar man tro att vårvädret är här för att stanna eller blir det snöstorm nästa vecka? Man vågar nästan inte packa undan vinterkläder och skor ännu. Förra helgen var vi och såg mello live! Det var en tävling på Ica som jag deltog i, hör och h...

Av Rebecca - 6 mars 2022 15:04

Ja två månader kan man ju verkligen säga var längesen! Så vad har hänt sen senast? - familjen är utökad med voffsingen puff! - vi har flyttat till större. - vi är numera familj på 4 igen. Puff är en riktigt historia som fick ett lyckligt...

Av Rebecca - 29 december 2021 18:12

Då har årets jul passerat med stormfart! Nyss varvet första advent och helt plötsligt är julen förbi och snart är det ett nytt år. Julafton detta år tillbringades hemma hos syster med familj. Blev en lyckad julafton. Denna gång hade vi en ny fami...

Av Rebecca - 2 december 2021 20:00

Vintern är ganska härlig ändå. Första advent har redan hunnit passera och snart är det redan andra advent. Denna vecka har gått så sjukt fort, vi har hunnit tillbringa två dagar med skridskoåkning hittills. Och såklart hockeyträningar och ridning...

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards