becca8807

Alla inlägg den 2 mars 2021

Av Rebecca - 2 mars 2021 09:37

Det är så skönt att vara ledig en vecka!
Man längtar alltid till semestern känns det som. Det är ju skönt för barnen att jag är ledig denna vecka ändå så de får vara lediga hela sportlovet istället för att tillbringa det på fritids.

Igår tillbringade vi dagen ute i Järna hos min barndomsvän. Barnen röjde på tillsammans hela dagen innna det var dags att åka hem och göra lite middag.

I helgen som var köpte jag mig en bil!
Min styvpappa åkte med mig till Solna för att köpa ett vardagsrumsbord, hittade en bil som också fanns där i Solna så vi kollade på den också när vi ändå var där.
Slutade med att det blev ett bilköp. Var inte planerat att jag skulle ha en bil just nu då jag inte har någon parkering eller någonting alls än. Men Abbe provkörde den och kollade den grundligt och den var fräsch så kände att det var lika bra att slå till.
Vet ju inte vad som dyker upp på blocket framöver, kommer jag hitta en bättre liksom? Fick den dessutom till ett bra pris.

Så nu har jag en liten röd Peugeot 207 i mina ägor.
Första gången jag äger en egen bil.
Nu är det kanske dags att lära sig någonting också. Kan absolut ingenting om bilar.
Vet hur jag tankar och kör bilen, det är det enda jag kan/vet.

Kollade almanackan hur det ser ut i veckan vad man skulle kunna hitta på.
Ja det var hockeyträningar och ridning i princip varje dag, sen är veckan typ slut.
Det var den semestern det.

Nu är det dags att fortsätta med lite tvätt.
Ha en fin dag!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards