becca8807

Alla inlägg den 18 mars 2021

Av Rebecca - 18 mars 2021 10:47

Igår hade jag en välförtjänt ledig dag, bara känslan att få sova tills man vaknar och inte behöva ställa klockan är underbar.
Sov till 10 och fick nästan en chock när jag kollade vad klockan var, inte varje dag jag sover så länge.

Kanske behövde få sova ut lite. Gick upp och startade med hemmafix. Plockade, packade och rensade i princip hela dagen. Har nu massor som är redo att köras bort till förrådet igen. Funderar nästan på att söka ledigt i helgen och få iväg lite saker.
Nästa helg är det ju dags att flytta ut helt och hållet, Tiden bara springer iväg.

Avslutade gårdagen med att ta en kaffe hos Tessan, få babbla av sig lite. Det är ganska trist emellanåt att vara helt ensam hemma utan barnen. Är väl extra tråkigt just nu också när man inte har nå tv kanaler och så heller.

Var första gången jag var hemma hos henne så det var väl ändå på tiden känner jag, har ändå känt henne i väldigt många år.

Idag startade jag dagen med gymet.
Inte varje dag man ställer klockan för att träna på morgonen, men idag skedde det och det känns så skönt.
Så skönt att få röra på sig, sätta musiken i öronen och bara köra!

Det är en riktig feel good känsla.

Nu blir det dusch och gå ner på stan en sväng innan det är dags för dagens jobb.

Hoppas ni får en fin dag i solskenet.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards