becca8807

Alla inlägg den 13 augusti 2021

Av Rebecca - 13 augusti 2021 09:28

Det känns nästan som att sommaren börjar lida mot sitt slut!
De där ljumma sommarkvällarna känns passé. Snart börjar också skolorna. Mina kids börjar på tisdag igen, då är det tillbaka till verkligheten på riktigt för dom också.
Wayne börjar trean och Jollan blir en ettagluttare. De börjar bli så stora mina små hjärtan, tiden går allt för fort ibland.

Wayne har hockeycamp nu så han är i rinken 07-16 idag och imorgon med. Då det inte blev mer jobb för min del denna vecka så har jag och Joeline fått tid och umgås medan Wayne varit borta.
Igår tog vi det lugnt hela dagen och bara myste tillsammans.
Idag ska vi ner till stan och ta en lunch med en kollega till mig.

För min del är det dags att ta i tu med lite disk! Vi hade ledarmöte inför hockeysäsongen igår kväll. Pratade ihop oss, gick igenom lite vad som ska kollas upp, planerade in föräldramöte osv.
Det är sjukt hur mycket tid man faktiskt lägger ner på hockeyn.
Det är inte bara tid på is utan det är en hel del runt omkring som ska planeras in, fixas med försäljningar bland annat.
Vi har som mål att få ihop en sån bra lagkassa som möjligt.
Ju mer alla kämpar desto med roligt kommer de få i slutändan. Vi har även som mål att alla ska kunna vara med, det ska inte bli en klassfråga.
Just nu är vi på jakt efter sponsorer till laget, sitter du på nå värdefulla tips kanske?

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards