becca8807

Alla inlägg den 23 augusti 2021

Av Rebecca - 23 augusti 2021 20:24

Vissa längtat till helgen, jag längtade till den va över!

Precis haft en jobbhelg som kändes ovanligt lång och tung. Fre - sön har blivit i säng sent och upp tidigt som tar på krafterna. Haft city turer hela helgen så det blir en del restid till och från jobb.
I lördags hade Wayne fotbollsmatch, hann ganska precis dit och kolla på den för att sen hinna ganska lagom till jobbet.

Ganska kul att han äntligen fått börja i laget han ville byta till i början av säsongen.
När vi då kollade så sa de att truppen är full, hur det nu kan vara fullt när det är 9-åringar vi pratar om!?
Men nu äntligen. Han har både hockeykompisar och skolkamrater i laget så han trivs.

Idag starta jag dagen med padel!
Insåg att om man vill förlora ska man vara i samma lag som mig. Spelade ingen roll vem jag spelade med, förlorade varje gång.
Men det är tur att jag är en sån jäkla bra förlorare så hade det kul ändå.
Bara kul att få spela, framför allt att komma igång med den biten igen.

Efter de har det varit fullt ös hela dagen känns det som, hämta från skolan, köra till ridfritids, åka till hockeyträningen, hämta från ridfritids osv. Förbereda kläder, frukost, packa gympapåsar mm
Det är inte bara en sak som ska fixas när man har barnen hemma.

Samtidigt är det väldigt skönt att ha så mycket som möjligt förberett kvällen innan, det blir inte lika stressigt på morgonen.
Förberedelser är nog A och O för att allt ska gå så smidigt som möjligt.

En tripp till affären skulle också behövas men det har absolut inte hunnits med idag.
Får bli en annan dag helt enkelt.

Blev helt slut efter den här dagen.
Ska göra mig klar för sängen och kolla på nått avsnitt Chicago pd och sen sova tror jag.
Imorgon blir det upp tidigt för oss alla.

Hoppas ni haft en bra start på veckan!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards