becca8807

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2012

Vilken helg!

Av Rebecca - 8 oktober 2012 08:42

Tror att jag kort sagt kan säga att denna det har varit full rulle denna helg!

I fredags var jag o Wayne nere på World class och tränade ett pass powerbaby.

Det är ett styrketräningspass för mammor så barnen får vara med :)

Efter klassen kom instruktören fram och tyckte Wayne var dagens stjärna för han var så snäll hela passet igenom medans de andra barnen började gapa och skrika mot sutet :P


Väl färdiga på gymet gick vi hem för att möta moster Angelica som kom förbi.

Hon har varit i London och hade hittat en fin sparkdräkt till Wayne så nu ska han se ut som en mupp en dag HAHA

(sparkdräkten var en gubbe ur mupparna).

Sen kom även Tessan över o drack lite kaffe med sin lilla Jonathan, han är ju så himla liten och söt!

Tänk att Wayne också har varit så liten, man kan liksom inte fatta det!


 

Wayne blir matad av moster.


och sen efter Angelica och Tessan varit på besök frågade Julle om hon fick komma!

Och självklart fick hon det!

Familjen är ALLTID välkommen så länge jag är hemma då såklart :P

Och såklart lyckades julle pricka in mys middag dagen (som vanligt) Kan snart inte räkna på fingrarna så många gånger hon ätit gott och varit med oss på restaurang.

Vi åt tre rätters, drack lite vin och hade tända ljus och bara hade det kanon mysigt! =) Tänk om man kunde äta så gott och ha det lika mysigt varje dag! =)


Och jaa lördag, söndag då..?

Jobb och jobb ungefär.

Har jobbat på tullgarn och har haft det väldigt mycket och göra där men lite drille är ju aldrig fel =)

Och lite extra pengar är ju heller aldrig fel.

Kan ju behövas till turkiet =)


Nej nu är det dags att göra iordning Wayne!

an blir hämtad om en stund så ska jag börja och måla i hans rum.

Vill inte ha honom hemma när jag målar, dels för att jag inte kommer få så mycket gjort med en bebis som vill ha uppmärksamhet och så blir det ju en speciell lukt och typ fuktigt när man målar.

så det känns bättre att han får vara iväg sålänge =)


Nu blev det nästan en bok här tror jag! :P


HA EN BRA MÅNDAG! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 25 mars 2022 08:56


Denna vecka har det varit ledig på schemat! Visst det är skönt att vara ledig, men skulle hellre ha ledigt när jag faktiskt behöver det. Har verkligen försökt allt för att få jobba denna vecka, spara några semesterdagar istället men nej! De är ...

Av Rebecca - 21 mars 2022 21:46

Vågar man tro att vårvädret är här för att stanna eller blir det snöstorm nästa vecka? Man vågar nästan inte packa undan vinterkläder och skor ännu. Förra helgen var vi och såg mello live! Det var en tävling på Ica som jag deltog i, hör och h...

Av Rebecca - 6 mars 2022 15:04

Ja två månader kan man ju verkligen säga var längesen! Så vad har hänt sen senast? - familjen är utökad med voffsingen puff! - vi har flyttat till större. - vi är numera familj på 4 igen. Puff är en riktigt historia som fick ett lyckligt...

Av Rebecca - 29 december 2021 18:12

Då har årets jul passerat med stormfart! Nyss varvet första advent och helt plötsligt är julen förbi och snart är det ett nytt år. Julafton detta år tillbringades hemma hos syster med familj. Blev en lyckad julafton. Denna gång hade vi en ny fami...

Av Rebecca - 2 december 2021 20:00

Vintern är ganska härlig ändå. Första advent har redan hunnit passera och snart är det redan andra advent. Denna vecka har gått så sjukt fort, vi har hunnit tillbringa två dagar med skridskoåkning hittills. Och såklart hockeyträningar och ridning...

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards