becca8807

Alla inlägg den 5 oktober 2020

Av Rebecca - 5 oktober 2020 19:53

Idag var det lagfotografering i BST rinken för killarna och oss vuxna.

Jag trodde att jag skulle slippa en individuell bild men icke, skulle visst vara med en bild på kassören också.
Den bilden ska upp på hemsidan om jag förstått det rätt.
Vi har äntligen en egen hemsida under uppbyggnad där info och uppdateringar om laget kommer att ske.

Alla barn skötte sig väldigt bra, de hade lite svårt att stå still stundtals när de behövde vänta men i slutändan så gick allt jätte bra.

Jag satt på en pall bredvid fotografen, ropade fram barnen och skrev ned bildnummer.
Så är det någonting med bilderna som är fel kan det mycket väl vara mitt fel.
Oops!!

Annars första semesterdagen snart över då.
Har tillbringat halva dagen o tvättstugan, städat ur kylen och inväntat matleverans.

När leveransen kom och jag började packa upp så insåg jag att det var lite väl lite saker. Saknade en del kylvaror så gick igenom mitt leverans besked jag hade på mailen och det var en hel del saker jag inte fick.
Totalt var det varor för närmare 500kr som inte kom. Jag ringde Ica och allt löste sig smidigt ändå.
Blev bara så snopen när det var så många prylar som saknades.
Mina påsar har garanterat hamnat hos någon annan för jag fick en påse med äpplen som jag inte hade beställt.

Undrar om de hade praktikanter på lagret denna gång?

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards