becca8807

Alla inlägg den 16 oktober 2020

Av Rebecca - 16 oktober 2020 15:45

Det är så kul när familjen växer!
Hittills har två bebisar anlänt och förökat familjen Eriksson och Hedström.

Jens och Elenor fick sin lilla Tilly som föddes 6/10 och Julia och Jimmy fick sin lilla William 8/10. Så två bebisar inom loppet av två dagar. Man blir så bebissjuk när man ser de små liven. För min del är det dock klart, jag vill inte ha fler barn, är nöjd med mina två.

Det är tur att man har så många syskon så det kommer nog att komma en hel del bebisar framöver.
I januari kommer nästa. Då ska min mellan syster Angelica få en bebis.
Så som sagt, det trillar in bebisar på löpande band känns det som.
Det kommer att bli trångt om jularna när alla har fått barn och familj.
Men vad säger man, finns det hjärterum finns det stjärterum, allt går att lösa.

Idag är det ju för övrigt fredag så om ett tag så blir det stallet med jollan.
Att få komma dit och gosa och mysa med hästarna är väldigt mysigt.
Det inger ett sånt lugn o komma dit, älskar det. Känner att jag behöver det just nu.

Det har varit en ganska jobbig tid ett tag och har en ganska jobbig tid framöver att vänta. Kommer nog ett inlägg om det så småningom, känner mig inte redo att skriva om det riktigt än.

Nu blir det pizzabak innan det är dags att åka.
På återseende och ha en fantastisk helg!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards