becca8807

Alla inlägg den 28 oktober 2020

Av Rebecca - 28 oktober 2020 18:52

Är det lov så är det.
Fick en extra ledig dag denna vecka och kände att vi givetvis måste hitta på någonting i alla fall.
Jag och min barndomskompis tog alla ungar och begav oss upp till leklandet exploria!
Ungarna var i extas och höga av förväntan att få åka dit, så fort vi hängt av oss jackor drog allihopa snabbare än en avlöning!

Vad passar då inte bättre att få sätta sig ner och dricka en kaffe och babbla lite med världens bästa vän!
Ungarna kom lite då och då, drack och sen sprang iväg igen.

Var lite bökigare att samla ihop alla ungar när det var dags att äta lite lunch, men till slut var de samlade.
Joeline ville ha pannkakor så beställde det och väntade, väntade och väntade lite till. Hamburgarna jag beställde kom fort men några halvfabrikats pannkakor tog en evighet. Jag stod i ca 10min och bara väntade på att få maten nångång. Frågade efter de, och väntade ytterligare. Det är helt orimligt lång tid att vänta på några pannkakor!
De som jobbade hade inte jätte bra koll kändes det som.
Joeline var nöjd när hon äntligen fick sina pannkakor i alla fall. Jag och Wayne fick äta kall mat tack vare väntetiden.

När vi stod i kön och skulle handla höll vi på att garva ihjäl oss.
En snubbe skulle ta kaffe, en helt vanlig tapp. Men han förstod verkligen inte hur man skulle göra och träck på både det ena och det andra. Tryckte igång kaffemaskinen på 5L kaffe osv! Vi dog av garv bokstavligen.

Sista stunden sprang vi med och lekte med barnen, det är ju perfekt gratisnöje för vuxna. Åkte kana, klättrade och hade pulkarace! Det roligaste var nog där man sköt bollar på varandra, vi hade bollkrig allihopa och jäklar vad kul det var!
Det är bekväma kläder som gäller, så blev mjukiskläder på.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards