becca8807

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2020

Bestsecret

Av Rebecca - 1 oktober 2020 14:45

Tänk vilken stor skillnad bara en timme på morgonen kan göra!

De senaste dagarna har jag gått upp 03.30 för att gå till jobbet och jag har varit så fruktansvärt trött.
Helt slut bokstavligen!
Men idag fick jag faktiskt sova till 04.30 alltså en hel timme längre och det är verkligen en så otrolig skillnad.
Har ändå känt mig hyfsat pigg hela dagen idag och då dansade jag ändå igår och kom i säng lite för sent egentligen.

Så sammanfattat, på morgonen är varenda minuts sömn värdefull!

Fick en avisering idag också.
-ditt paket har kommit!
Lyckan blev total så hämtade genast ut paketet.
Det är min nya skidjacka. Såg den redan förra året och blev helt kär, men den kostade dessvärre lite för mycket. Kände inte att jag hade råd och lägga 6000kr på en skidjacka så förra året blev de en billigare jacka från dope! Den är visserligen snygg, men inte just den jag ville ha.

En skidjacka från J.lindeberg Hur snygg är den inte?
Den dök upp på Bestsecret och var halva priset mot vad den kosta förra året.
Bestsecret är en toppen sida, det finns mycket kläder, skor, accessoarer mm till ett mycket billigare pris än de ?vanliga? butikerna.
Mycket märkesvaror som bla Michael kors, gant, parajumper mm
Jag har handlat en hel del där genom åren. Varför betala 1000kr för en tröja på johnells när jag kan handla samma tröja billigare på bestsecret?

Man behöver få en inbjudan för att kunna komma in på sidan.
Lämna en kommentar med din mailadress så kommer det en inbjudan från mig med mejl.

https://www.bestsecret.se/entrance/index.htm

Jag tycker jackan är skitsnygg och den satt perfekt!
Helt jäkla perfekt, är glad att man kan sina storlekar ibland i alla fall.

Nu är det bara att vänta och längta tills vi åker till Åre.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 25 mars 2022 08:56


Denna vecka har det varit ledig på schemat! Visst det är skönt att vara ledig, men skulle hellre ha ledigt när jag faktiskt behöver det. Har verkligen försökt allt för att få jobba denna vecka, spara några semesterdagar istället men nej! De är ...

Av Rebecca - 21 mars 2022 21:46

Vågar man tro att vårvädret är här för att stanna eller blir det snöstorm nästa vecka? Man vågar nästan inte packa undan vinterkläder och skor ännu. Förra helgen var vi och såg mello live! Det var en tävling på Ica som jag deltog i, hör och h...

Av Rebecca - 6 mars 2022 15:04

Ja två månader kan man ju verkligen säga var längesen! Så vad har hänt sen senast? - familjen är utökad med voffsingen puff! - vi har flyttat till större. - vi är numera familj på 4 igen. Puff är en riktigt historia som fick ett lyckligt...

Av Rebecca - 29 december 2021 18:12

Då har årets jul passerat med stormfart! Nyss varvet första advent och helt plötsligt är julen förbi och snart är det ett nytt år. Julafton detta år tillbringades hemma hos syster med familj. Blev en lyckad julafton. Denna gång hade vi en ny fami...

Av Rebecca - 2 december 2021 20:00

Vintern är ganska härlig ändå. Första advent har redan hunnit passera och snart är det redan andra advent. Denna vecka har gått så sjukt fort, vi har hunnit tillbringa två dagar med skridskoåkning hittills. Och såklart hockeyträningar och ridning...

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards